In uitingen van de school kan foto- en/of videomateriaal van leerlingen worden gebruikt. Bij het gebruik van foto- en videomateriaal handelen wij volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Schoolgids en trainingsdoeleinden

Foto- en videomateriaal van leerlingen wordt op het Martinuscollege gebruikt voor bijvoorbeeld de schoolgids, folders, Facebook, Instagram en/of de website. Bij de foto's worden geen achternamen van leerlingen geplaatst. Ook kan materiaal gebruikt worden voor trainingsdoeleinden van leraren (in opleiding).

Toestemming

Voor het gebruik van beeld- en fotomateriaal van uw zoon of dochter vragen wij toestemming van ouder(s)/verzorger(s). Als de leerling de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt, wordt de toestemming aan de leerling gevraagd.

Meer informatie?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de  de school via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 0228-510300.